Yoggi

Har inte skrivit på ett tag igen... börjar bli en vana att börja så hära ! måste ändras :)
Men under dom dagarna som har gått, har det nog inte hänt så jätte mkt, var ju ute i hollsvattnet måndag till onsdag och det var väldigt skönt, kallt ute vare, men det var mysigt inne i stugan. :)

En dag var jag med Tim, viktor och Emmelie :) 
sen har jag även varit med Katti, malin sanna tobbe och pontus :)
igår joinade tobbe och pontus mej och malin när vi åt, och det blev mums middag haha !
Tobbe skjutsade mej och tim till sävast igår natt vilket var väldigt snällt, och fick skratta hela resan hahahaha ;D

Idag, har jag vart en sväng upp till Gällivare, för att lämna av Tim som ska bo dära i 5 månader, kommer bli tomt men det får man ta. Får ju träffa han ibland ändå såå.. :) <3

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer och sker :D
imorn på dagen ska jag nog och fika med min syster länge sedan man gjorde något med bara henne :( :) så det blir myys, och kvällen och kanske även natten kommer att tillbringas hos Helena :)





Gammla biler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0