vitt och fluffigt

var ju hemma igår oxå, det var även min syster, så vi chillerade i soffan hela dagen/kvällen och såg på OTH ..!
gick och la mej vid halv 12, men kunde inte somna på ett bra tag.. när jag väl somnade har jag sovit väldigt oroligt, och vaknat flera gånger..
Det är både för att jag är sjuk, och av annan anledning.

Idag vet jag inte vad som kommer hända, men lär inte göra så mkt eftersom jag inte är frisk än , så vill inte gå ut. När jag vaknade när det var rimlig att gå upp, så när jag kollade ut så snöade det för fullt , det såg så mysigt ut, ville bara springa ut och slänga mej i snön.. :)



Bild från i somras när minsting kusinen döptes :)

nu ska jag hoppa in i duschen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0