villinte.

Har börjat packa in allt jag köpt på sin rätta plats, haha huvva så tråkigt !

Igår började kvällen hos Lisa, lockade Kajsas hår sedan spelade vi ett spel ;D
Sedan vandrade vi iväg mot festen vi skulle till, haha det tog sin tid dit och det var kallt överallt..
När vi väl kom fram, V ä l d e det ut människor från dörren, och vi pressade oss in och såg all jack och sko KAOS på golvet, så vi sneaakade ner för en trapp och hittade ett garage där vi lämnade våra saker !
hade en vit jacka, men när kvällen var slut var den inte lika vit länge efter att den kastats runt på garagegolvet...
Men var då väldigt roligt dära borta ;D
2 naglar gick av för att jag hjälpe en person oxå, ont gjorde det ;o haha
åkte hem vid 2, och gick och la mejj på en gång, men det tog ett ganska bra tag innan jag somnde, för var så kall. så det kan vara tur att man har två täcken i sängen ibland , ;d
blev sedan väct vid 4 någon gång, sedan somnade jag om igen..

Har vart till svartlå idag för att gratta Göran, aldrig vart där ute förrut :)

har städat lite i mitt rum , tagit upp alla kläder och såå, nu e det mest bara små saker kvar och det orkar jag inte ta nu ! Så antingen ska jag vandra över till Katten eller så kommer hon hit =)

Har börjat tänka på hur det ser ut om typ en vecka, och vill inte tänka på det.. Allt kommer bli förändrat, och ingenting kommer se ut som det gör nu. men får vell vänja mej vid det....




Middag på Church i gävle !


Lite annorlunda restaurang , men härlig !


gävle bocken !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0