snöösnöö

När jag vaknade så var mina helt igenkladdiga typ, jag hoppas att det INTE är en ögoninflamation..
Idag så har vi fixat igång skotern och såå, och lastat upp den på släpet eftersom vi ska sälja den imorn.. :(
Det var ju tänkt att jag skulle köra när vi åkte hem, men det var så mkt snö rök och så hade det drivit så mkt efter vägen, så jag lät bli... Så måste ut och köra nu till Veckan , så att jag kan börja på den dära förbaskade körskolan någon gång !
Tim har ju varit med i helgen, och det var roligt att träffa han igen :) Och det är kul att det verkar gå bra där borta och såå :) <3
När vi kom hem, så stod Rocky ut på halva gatan, så dom har bogserat den med fyrhjulingen och så, så att den kom upp på gården iaf.. hahah !

Kag håller på att bli galen på mina naglar, vet inte vad jag ska göra för att dom ska bli starka och inte skiva sej just nu...
för när jag hade långa naglar, så var dom jätte starka och så ! det gillades ;D
men när dom gick av, så blev det så hära... M
Men antingen nu till veckan eller veckan efter så ska jag höra om Ellen kan fixa mina naglar :D

Tog inga bilder i helgen , så lägger in en gammal bild :)




bild från Tims stuga,

Fanns ingen på han från våran stuga.. eller jo det finns men vet inte vars.. :D HAHA

Har börjat städa lite smått i mitt rum, men det är så segt och tråkigt så det tar aldrig slut...
 så får jag fortsätta att städa imorn ! så att det blir klart någon gång..
Imorn är det även träning som gäller !
nu skiter jag i att jag är täpt i näsan eller snuvig, och det verkar ju aldrig vela försvinna heller...

Ska bara försöka måla mina naglar nu, och sedan slå på en film att somna till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0