sista nu innan skolan

Idag vare ju sista lovdagen...
men började iaf dagen med att gå upp halv 8 , och åka till vårdcentralen för dom ville ta nå blodprover för mycoplasma.. men jag hoppas att jag inte har det iaf ! min hosta försvann ju nästan helt nu när jag tar pulmicort varje dag.. hah
när jag gick hem funderade jag på om jag skulle gå och sola eftersom det var på vägen hem, men var så himla trött så bestämmde mej istället för att gå hem och sova.
vid halv 5 kom katti och så permanentade vi mit hår.. hahaha det blev jätte små och mkt lockar, hahaha så det ser lite ut som på en pudel..  ;b
när det var klart, så övningsköörde jag till luleå för att vi skulle hämta pappa och malin men dom var inte klar än, så då for vi runt litte granna runt storheden och så, sedan körde jag även hem. Det gick nog ganska bra om man tänker på att jag inte kört på hur länge som helst :)



där ser man iaf litte av lockarna, haha fick mkt "större" hår !

men nu ska jag ta och slå på en film som jag kan somna till ;D 
Godnatt !

Roligt att det gick bra för dej idag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0