Pagla !

Kan börja med att säga att jag H A T A R tisdagar....
¨Måste ju vara värsta dagen som finns, iaf i skolan ! USSSH!

Iaf efter skolan så for jag och köpte en ny telefon :) och såg lite film
osså åkte jag till min faster, eftersom hennes man fyller år :)
Sen kom tobbe och hämtade mej därifrån, och så for vi och hämtade sanna oxå, sedan drog vi till Pagla.. Hade ju vart lite kul om man visste att vi skulle dit, så hade jag kunnat ta på mej litte varmare kläder... HAHA
Iaf när vi kom dit så vändtade vi på Sandra och Malin oxå, sen åkte dom madrass och såå i backen.. sen kom dom på att dom skulle tolka , och hahaha det gick ju lite som det gik  ;)
Men rolgit vare iaf !
Det blev typ "krig" bland förarna, ;);););)

Nu ska jag typ dricka te eller något och sen gå och lägga mejj !!

och btw jag tänker inte vara någon jäkla fisk !

Kommentarer
Postat av: maalin

vi har ingen moster...

2011-01-18 @ 23:25:26
URL: http://maliinjjjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojj menade faster ! :)

2011-01-18 @ 23:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0