...lessss

Är fortfarande sjuk, har varit hemma i 4 dagar nu.. och kan säga astt jag är riktigt LESS på detta.
Och det hjälper ju inte om ajg går till någon läkare heller, för dom säger att jag är frisk. För dom tog nå prover på mej i juni, och dom såg bra ut. Så dom gör det tydligen fortfaradne ?! vet inte hur dom kan veta det iochmed att dom inte tar nya...
Inatt har jag fått sova sittandes mot en vägg, för att jag hostade så mkt innan. har ont i nacken nu.ja.






Jag kanske inte har varit den bästa mäniskan, jag behandlar dej inte alltid på rätt sätt. jag har nog tagit dej ganska mycket för givet, att du finns där för mej och så, att det alltid kommer vara så..
Det kan nog vara så att det är jag som känt att jag har gjort fel, och så har jag skyllt det på dej. Men det jag vet nu är att :
 man ska inte alltid ta allt för givet, iallafall inte dej. Jag vet att om inte jag ändrar mitt beteende mot dej och så, så vet jag vars det hära kommer att hamna.
 Jag ska hjälpa dej, jag ska inte göra det jobbigare för dej.
Jag är glad att du har haft sånt tålamod med mej, och nu ska jag försöka ta tag i mej själv, så att jag får bort det jag inte vill ha kvar.
Hoppas allt går bra för dej, att det fungerar bra där borta. 
 
Jag litar på dej, jag saknar dej och Jag Älskar Dej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0