kuligt

For till tågstationen och hämtade upp en fin pojke.  vi gick ut och eldade lite, men han bara vara ute i typ 10 min, sen gick jag in igen för att jag hostade såå mkt.. for till sävast och åt, sedan hem igen.

Igår fick jag panik visste inte vad jag skulle göra, kunde inte sluta hosta.. hade sååå svårt att andas.
Åh va less jag blir, varför ska jag hosta så mkt när jag är sjuk..
Tillslut tog jag hostmedicinl, kokade vatten och hade dunder honung i , och satte mej utanför bastun för att jag skulle få andas in varma ångor.
Efter det kunde jag faktiskt sova, fick sova den bästa natten på länge. inte bara för att jag slutade hosta utan även för att jag hade sällskap.
kl 6 ringde det, då var det´dax för killen att åka hem igen, så sa hej då till han och pappa skjutsade han till tåget.
Efter det somnade jag om till halv 1 !!!

Så har varit hemma idag oxå, men har blivit bättre nu iaf och det är jag glad över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0