inte nu

Igår kväll gick jag över till Katti, efter ett tag kom även kajsa :) vi sååg på john tucker must die ;D haha
när kajsa hade gått hem, började jag och katti spela xbox, och spelade till typ 3, då vandrade vi upp och gick och la oss !
Vaknade vid 10, sen somnade jag om igen till 11 någon gång och då vaknade även katten ;)
När vi åt frukost plockade katti fram så mkt saker att det blev som ett litet julbord !!
osså spelade vi litte till sedan gick jag hem och drog iväg till stan för att fika med min syster <3 :)
har köpt en permanentning, som jag hoppas att malin tobbe och pontus kan fixa i mitt hår imorn !

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska ticka, så jag kan åka till Helena :)
Ska nog till vårdcentralen imorn eftersom dom ville att jag skulle komma och ta litte blodprover...



jag vet inte vad som händer, jag vet inte vad jag ska göra. Kan du bara vara ärlig mot mej, så behöver jag inte få reda på saker i efterhand..
Snälla ? jag vill att allt ska bli bra, och jag vill att vi ska kunna lita på varandra. men det är ganska svårt att prata med dej ibland, så jag vet inte.... Men jag vill verkligen inte att det ska bli som sist.gör inget dumt nu. snälla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0