Varför

Varför kan jag aldrig få bli frisk ? Är det meningen att jag ska må dåligt varje dag ? Idag skulle jag till skolan, men när jag började göra mej i ordning blev jag helt slut och hostade mkt så mamma sa att jag skulle vara hemma idag igen. Somnade om och när jag vaknade vid 9 så hade jag så sjukt ont i örat, har inte vetat vad jag ska göra det har bara gjort så ont. Trodde att det var öroninflammation, men mamma ringde till vårdcentralen och dom sa att det kan vara ett tryck, för att jag varit förkyld så länge nu... Assa vet allvarligt inte vad jag ska göra. Varför kan jag inte bara få bli frisk ?? Snälla. Jag drabbas av panik när jag hör vissa saker, vet inte vad jag ska göra då. Och därför blir allt bara fel. Så förlåt :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0