vad ska man säga

IGår så började jag faktiskt förstå lite av matten ! hahaha såå duktigt jag är ;D
Sen for dagen iväg, när vi hade småföretagande så kom Johnny och pratade med oss, och berättade om dom tre mässorna och hur man ska prata med folket och så..
Sen fick vi även veta att våran affärsplan har gått vidare till finalisterna, kul ! :D

Efter  det hade vi Cad-teknik, men eftersom jag missat alla såna lektioner så gick "lärraren" igenom allt från början med mej =)
Vi har en 3:a som lärare i det, för det är ingen annan som kan det dära jsut nu, men han var bra :)

Åkte på dollar med mamma och sedan till ica för att köpa hårfärg ! Det blev en mörkare färg, hade tydligen min vanliga hårfärg innan, för hade inte fått någon utväxt eller något sånt , hihihi !

På kvällen kom Katti, så färgade hon mitt hår, det blev jätte bra  :) sen spelade vi lite spel och bara satt och pratade , målade naglarna och gjorde ansiktsmask =) Blev en skön kväll.

Skottade av min bil igår oxå, men det var inte det lättaste, för snön hade typ fastnat i bilen och var sten hård :S
Men tillslut fick vi bort allt, och bogserade in den med fyrhjulingen eftersom batteriet blivit tomt.
Jag hade velat ha en bättre sterio och så, men det går inte att byta för att dden sitter fast i panelen :(


Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska kanske hålla på lite med bilen med pappa, men borde även plugga och så... USCh för matte och konstruktion !




Är  nästan den dära färgen jag har nu, lite mörkare bara :)




Det var något som saknades igår, och jag vet vad det är/var. Men det kanske var nyttigt. Får se vad som händer.
Jag måste även börja tänka om, så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0