Smärta

På torsdagen fick jag ju så sjukt ont i örat, så visste inte vad jag skulle göra. Igår var det bättre, men det var förstås inte klart då. Vid middagstid kände jag att det började göra ont i mitt andra öra! Tänkte inte mer på det, och vid halv 1 åkte jag och tim ut och körde bil, plockade upp tobbe oxå :) vid halv 2 hämtade Vi min syster och sedan åkte hem. När Vi skulle sova, det var då jag kände hur ont jag hade. Det gick verkligen inte att sova, fick panik och kunde inte ligga still. Vid 5 imorse så gick trumhinnan sönder, äntligen! Då kunde jag till slut somna. Så har inte sovit mkt i natt. Sitter nu i sävast helt själv, medans alla är ute och kör skoter. Men vill bli frisk så stannade inne istället. Ikväll ska jag och en snygg pojke fara och bowla! :) kommer bli roligt, Haha. <3 . Har inte bestämt om Vi ska äta ute innan, men det lär Vi ju veta lite senare. Nu ska jag fortsätta se filmen, dom är i venedig, lite roligt eftersom jag varit dära ;) blir besviken på hur folk kan betee sej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0