skridskooor

hade sovmorgon till kl 10, men det blev inte så mkt till sovmorgon !
Vaknade halv 8 och trodde jag hade försovit mej så klädde snabbt på mej och sedan ringde Tim och sa att jag måste skynda mej nu för att jag försovit mejj.. då sa han att klockan bara var halv 8....
så gick och la mej och somnade gott om igen ;)

Eftersom jag varit sjuk i 2 veckor ( ligger långt efter i skolan nu... :/ ) så pratade jag med fysik läraren och frågade om man kunde få hjälp med kapitlet som jag missaat. men han sa att jag ska fråga någon som kan det, och att om jag inte klarar det hära skulle jag fibbla bort hela kursen som är tre terminer... det var ju KUL att höra !!!!! :@

Sååå, NÅGON SOM KAN HJÄLPA MEJ MED FYSIK B ?!?!?!? Hade varit väldigt snällt..'

Hade skridskor på idrotten, och kan säga att jag var grymm ;) *host... eller?!*

Men iaf efter skolan så for jag iväg till min företagskompanjon och tillverkade lite lampor som min mor har beställt.
Det är mtk som ska göras med företaget nu, det är en mässa i boden om ca 2 veckor, sen ska vi till norge och sedan till jokkmokk !!  Det blir nog rikigt kul, får man iaf hoppas :)

nu ska jag se början av Tristan och Isolde, eftersom jag tror att jag har prov på den imron ?!

Puss ;D

Bild från när vi sålde i kyrkstugorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0