Jag har en ängel

Har ju varit hemma idag oxå, suck... Nu är jag verkligen less på att vara hemma ! Så imorn hade jag vell tänkt åka till skolan även fast jag kanske inte borde. Idag har även mamma och malin varit hemma, tror jag lyckats smitta dom... Vet inte riktigt hur jag ska göra med mitt hår heller, för vill ha platt hår nu, men det tog hur länge som helst att platta :( och det sliter ju på håret att platta det varje dag... Så du när jag duschade försökte jag dra ut det så det inte skulle bli så lockigt men det gick inte så bra. Haha ! Har sett på tv och film med dom andra sjuklingarna hela dagen :) Jag har en ängel, en underbar ängel. Tack :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0