.

vilken seeeg dag det har varit ! hade hål mellan 20 och 10 i 2, men då var det matte stöd som några i min klass skulle på , så passade på att följa med eftersom jag missat 2 veckor !
Vilken knasig vikarie vi har...
Han gick igenom ett övningsprov vi fått, men han gjorde nästan inte klart någon uppgift, och om man frågade om hjälp så "hann" han inte hjälpa , det viktiga var att vi skulle hinna  igenom alla frågor i 190 !.. KUL för mej som inte varit dära. Så stöd matten gav inte mkt till resultat.

Efter skolan gick jag och tog ut pengar och sedan åkte och solade, Det var riktigt skönt ! :)
Sen åkte jag och pappa till Biltema, så jag fick köra. har typ inte kört på en månad, men det gick halv bra hahah !
Men ska nog försöka med att börja köra så fort vi ska åka någon stans, det e bra träning !

Har matte och konstruktions prov till veckan, dagarna efter varann dessutom...
Och vet inte rikgit hur jag ska lösa detta, men läraren har sagt att det inte gör något att man inte klarar typ mate provet eftersom det är nationella och sedan även ett slutprov...

Och vet verkligen inte hur jag ska göra med fysiken... Vill inte ha den, men vet inte om jag får ihop mina poäng på annat sätt, och tror att jag har alla i-valen fulla nästa år oxå...
Måste gå och prata med syon och se om det går att lösa på något sätt...

skulle ju ha svenska provet på håltimmen men läraren förstod mej när jag ville gå på matten :)

just nu gör jag ingenting typ, sitter och väntar på att en person ska prata klart i Telefon någon gång !!! så att jag kan ringa....
Behöver prata med någon just nu, men eftersom det är upptaget, så vet jag inte med vem.

Igår fixade jag ett anit virus program till min dator, så nu kan jag vara ute på internet igen :D , nu är det ända problemet att internet slutat fungera...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0