<3

Dagen blev kanske inte som jag hade velat, men så är det vell här i livet....

På svenskan fick vi Fika =)
Hade sedan matte prov, gick inte alls så bra !! om jag har riktigt riktigt tur så kanske jag klarar G..
Sen var min lärare sjuk och den andra lektionen jag skulle ha, var vi lediga ifrån :) så fick sluta halv 2 istället för halv 5, skönt !
Gick till åhlens efter skolan då , och köpte strumbyxor.. haha när jag betalde fick jag en Ros för att det är
alla <3-ans dag, haha det var ju snällt :)

Sedan har jag bara pluggat och pluggat, men vet inte hur det kommer gå, hahaha vem vill egentligen lära sej om järn och stål ?! inte jag iaf !!!!
nu ska jag försöka läsa lite grann igen, och sedan gå och lägga mej !



Jag tänker på dej :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0