Träningsvärk!

Igår så var ju första träningen. Var där med Katti och min Faster som oxå ska börja nu :)
Den var as jäkla jobbgit !
Efter träningen duschade jag, och packade lite saker, sen for jag till Katti. Hon e hundvakt, så någora flickor for dit och så såg vi på film. Sen  sov jag där oxå. Vi blev väckt 10 över 4 av hundarna.. Tack !
Sen idag så började jag ju 20 över 8 och skulle gå till 10 över 3.
Tisdagar e värsta dagen i skolan typ, med ämnena.. För det är först fysik, sen hål i 2 timmar och 20 min, sen är det konstruktion i 3 timmar ! helt sjukt..
Men dom håller ju på att lägga om taket på skolan, så det lukar inte alls gott.. Så läraren "tålde" inte lukten nå mer, så vi fick sluta jätte mkt tidigare, inget jag klagar på presis !

Har nyss kommit hem från träingen, och nu när vi tränade så kom träningsverken fram från igår, så träningsverk i hela magen och ben nu ! haha..
Ska duscha nuu, och sen kanske fara och se på handboll. men vet inte än hur jag ska göra ! :D

Hade bra ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0