Sunny day

Var liiite segt att gå upp idag, eftersom jag började vanlig tid ! Men  det gick, höll även på att frysa ihjäl när jag for till skolan.. ( det var 0 - gradigt ute). Måste köpa en ny vinterjacka och sen hoppas på att den inte oxå ska bli stulen. Vill även köpa fler halsdukar, dom var så mysiga :)
Måste upp till stugan och jobba, så att jag kan köpa massa andra saker oxå :D men vet bara inte när..
Hade psykologi prov idag, det gick inte alls bra.

Just nu lyssnar jag på musik och har städat i mitt rum, får se vad jag ska göra senare :) Hade velat fara och träna men inte bra när jag e sjuk än ;S

 Kajsa vars e du ?! har inte sett dej på Massa massa dagar.. we need to talk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0