SNuyggt byggt !

var ett tag sen jag skrev nu,..
Men i Fredags så for vi till G-Stad med husbilen, Min kusin fyllde 3 år ! Han fick en Blixten kudde och en mugg i "3D". han blev jätte glad, han älskar ju Blixten och dom andra bilarna från filmen Bilar.
Så vi åt en Blixten tårta och lekte på, när Elias hade sommnat, gick jag och Malin till Robin.
Där såg vi American Pie med hans Farmor, hahah..
Efter den filmen gick Malin tillbaka för hon var så trött, men jag stannade kvar. Så vi såg en film som hette Taxi. Men vet inte vad de var för någon film, för jag sommnade !
På lördagen så gick vi upp vid halv 10, och gjorde oss klara för Dopet ! Det gick jätte bra för Lukas och han var inte lessen eller något sånt.
När vi kom tillbaka till dom , så fick vi smörgåstårta. Mums! sen även vanligt fika.

Vid 5 nån gång åkte vi hem, så då blev det att ta det lugnt, och somnade vid 11.

Igår så vaknade jag halv 2, åt lunch och gjorde mej klar. Sen åkte jag och Malin på handboll. det var Länslaget-96or, som skulle spela, alltså Jack och Joel. Efter det åkte jag hem, och såg på OTH, sen städade jag i mitt rum. Det var ganska behövligt om jag säger så.. hahah
Idag så börjar T R Ä N I N G E N om , härligt ! så hoppas Katti e taggad , för det e då jag !

näe nu ska jag fara till skolan, går till 16.35 idag... SEgt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0