smartaste lärarna eller vad ?!

Igååår så var flickorna hos Ellen och fika för att hon fyller 17 IDAG !! :D GRATTIIIIS <3
Vi fick moussetårta och hemmagjord daimglass. Det var smaskens.. ;) :D
Sanna åkte dit med mej och Kajsa åkte hem med mejj : ) men det var så jävla kallt, så inte alls kul asså..
Sen kom tim så då drack vi te.. vet inte vad som hänt med mejj när jag börjat dricka te ?! haha men började vell bli gammal...

Idag såå , hade vi först fysik. det suger mest.fan.. sen hade vi typ engelska, min grupp var inte så bra på uppgiften som vi fick, men haha vi klaraade den tillslstu ;D
efter det skulle vi ha verkstad, eftersom jag valde Teknik och Företagande så ska man vara i verkstaden med, så vi e 15 stycken som valde den inriktningen, och när vi kommer dit så säger läraren att dom bara kan ha 8 stycken i den gruppen.. hur har dom tänkt då med schemat eller nåt, för de står att vi ska vara hela klassen på den kursen, och han sa " vem är det som har skickat hit er ?" , Aasså dom som gjort schemat fattar jag itne, dom måste ju tänkta lite???!??!?!?!

Så då kanske vi måste vara där varannan vecka bara, men de kommer ju itne gå för vi kan ju inte göra kursen på en "halv" kurs om vi inte får vara där ?
Fattar inte, va less jag blir !
 SEN  det typ jobbigaste var idag, att jag G L Ö M M D E mobilen hemmam ?!?!?!?!?!?! vettefan hur jag lyckades med det :S men jobbigt har det vart iaf =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0