Sjuuk

For ju till Luleå igår, köpte ett par skor, en tröjja och ett par leggings. Så ska kanske börja annvända det, haha !
Så missade träningen för att jag åkte iväg. Sen såg jag på IDOL ! ..
Färgade även mitt hår, men det blev för mörkt... :(
Igår fick jag så sjukt ont i halsen, blev snuvig och började hosta och så. Så har typ hostat sönder min hals nu känns det som, inte så kul.
Så e hemma idag, så har städat i mitt rum och så, Vill försöka skruva på sängbenen på min säng, men vet inte vad jag ska annvända för något. E less på att den ligger på golvet nu, så det måste fixas !

Måste till skolan senare för det är skolkort.. Hade helst velat missa det, men de ska jag inte göra, så får försöka göra så att jag inte ser så jäkla sliten ut som jag gör just nu.. Vet inte hur det ska gå , men värt ett försök !
Hoppas på att skolkatalogen inte är i färg iår, det var ganska kul näre var det, men ibland vill man helst slippa det.. hahah !

Nä nu ska jag fortsätta dricka vatten och sedan göra mej klar.
Missar träningen ikväll oxå, :( tycker de onsdagsträningen var roligast !  men inte bra o träna när man e sjuk.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0