Seeegt

Har varit väldigtseg på att uppdatera nu.. :S

Men for ju till Tim i måndags, fick åka bil dit, Tack ! Där åt vi en jätte good smörgåstårta och de fanns tårta oxå, men var så mätt haha.
igår så gjorde Tim mat åt oss, det var got :)

Idag så åkte jag till skolan vid 12, då hade vi engelska så jag och hannes satt och översatte en låt sen fick vi sluta. Vi hade ingen idrott heller för läraren var inte där, skönt..
Sen när jag kommit hem, så fick jag fara och handla (igen..) för att tim skulle göra mat, idag blev det hemma gjorda köttbullar och potatis tieeep.
Åkte till Bexter och skrev av lite psykologi , eftersom vi har prov imorn KUL !!!!

 Bild från när vi var hos helena :)





 Tim har iaf en söt kusin :)

 Tim ville att jag skulle lägga upp en bild, där han rullade köttbullar. haha 
Man kan säga att vi är som B1 och B2............................................................ pungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0