Proud to be me

Igår så kom vi ju hem från stugan, bilresan var seg som vanligt... haha. Men jag och Tim lyssnade på hans musik i mobilen och svammlade på, och malin var i sin egen musik värld.
Malin tycker även att jag och Tim är som syskon, för vi svamlar / knuffas och allt hela tiden.. Men klagar inte, för kul äre !

Idag så började jag kl 10, då hade vi svenska och skulle redovisa om en tidningsartikel vi haft i läxa, men det var inte alls så många som han göra det, så det blir nästa gång oxå. Men jag han redovisa. Skönt !
SEn hade vi Matte, Pedagogisk Ledarskap och Psykologi..
Ganska rolig dag änddå !
Bexter tvingade mej att åka buss imorse, så gjorde det. Sen när vi skulle hem , så gick vi till smörblomman och gungade <3 . Älskar att gunga, och kommer nog alltid att göra oxå !
Så Bexters mamma kom och hämtade oss sen.

Snart är det träning - Step med styrka.
Förra veckan var det as jobbigt, men det var kul. Så det blir vell det denna gång oxå.
Så får se om Anneli kom ihåg att ta hem hårfärgen från Farmor och Farfar, då kanske hon har med den idag om jag har tur :D
Nästa vecka är det ju skolkort, så vill färga håret och klippa det lite innan det :)

Men sen vet jag inte om jag ska fortsätta ha "kort" hår, eller om jag ska spara ut det som jag hade innan.. Svårt val ! för gillar båda, men när jag har "kort" hår kan jag inte typ locka det, eller stoppa upp det på samma sätt som jag kunde när jag hade långt,, Saknar det.. :(


Har inte suttit vid min dator än, så har inte bilder än .. :( men ska försöka fixa dom, blir lite roligare att ha lite bilder med ibland än att bara ha text hela tiden.. Men min dator e såå seg, så vill köpa en ny, men får se hur jag ska göra, har inte så himmla mkt pengar just nu. Men ska börja spara och så, och sen ska jag även fara upp till stugan lite oftare, och jobba där så får jag lite pengar :D

Nu ska jag byta om, och sedan cykla iväg till Katti !

Seeee yaah ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0