Natten blir i luleå

Sov i Sävast i natt.
Jag och Tim åkte och hämtade Jack och Joel i stan, och som vanligt ser Tim det som en tävling, om vem som hinner först.. Men hur mkt han än försöker så kommer jag före, för att min går snabbare än hans ! :)

Idag så har vi haft lektioner hela dagen, och sista lektionen kom det två från UF-företaget och pratade. Så jag och Becka har kollat upp om vårat företag som vi ska ha, så nu blir det att jobba ! Men det blir bra, haha
Efter skolan så såg jag ett avsnitt av OTH :D
Så har duschat nu, och sminkat mej och allt, för vi ska fara till G-stad , för att trollungen Elias fyller 3 ÅR !
Så då sover vi där, och sen imorn så ska Lukas döpas :)

Ska vell kanske börja läsa engelska boken idag oxå, ska läsa P.S I Love You. Den e säkert bra, hahah
men nu ska jag måla naglarna sen kan vi åka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0