Luleeeå

Efter jag ätit igår så åkte Jag ut till Hollsvattnet. Vi bastade , grymt skönt !
Somnade vid 11, men då väckte Tim mej kl 12 för han skulle fixa alla kuddar och sånt. Så var jätte segt att somna om sen..
Idag när vi gick upp, så vare sjukt mkt dimma ute. Inte så kul att köra moped i precis haha. Var även sviiin trött, så när jag skulle sminka mej, så höll jag i masccaran, men jag glömmde stoppa på den.. HAHA 
Men hade skoterkläder och så på mejj, så det var inte så kallt iaf ! :)

Nu väntar jag på  att Mamma ska sluta och komma hem, så ska vi fara till Luleå och köpa skor. Idag har jag fått ha foppatofflor i skolan, för att mina skor e jätte sönder, man går på sockan. haha !
Vill även köpa en halsduk.

Senare blir det IDOL och efter det ska jag och Malin se P.S I Love You. För båda ska berätta om en kärlekshistoria imorn. Funderar på om jag ska fara och sola sen oxå. Men får se hur jag gör.
Har skolkort imorn oxå... Huvva !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0