Löördag, heheh

Igår så for jag till Katti vid 7, då for vi och hyrd film. Sen for vi in till stan för att möta Lisa.
Så kl 8 såg vi på IDOL, då kom även Sanna och Rebecka ! Moisigt
efter det pratade vi på , sedan for alla.
Så då såg jag och Katti filmen vi hyrde - Orphan.
hha den var lite annorlunda men de funkade !

När jag vaknade idag så skulle jag göra varma mackor i grillen, så var snäll och frågade om Malin och Jennie ville ha oxå. Vilket dom ville så gjorde mackor åt dom oxå. Sen gjorde Jennie mackor åt oss . hah

Har börjat annvända ett annat shamppoo, så de känns som att mitt hår blivit jätte mkt tjockare nu. Det Gillas ! :D
Ska gå ut och se om jag hittar Platt/lock tången i husbilen nu , så ska jag se om det går att locka det lite. Eller om jag måste klippa mej, men det vill jag helst inte, haha.

Tack Diana för det fina du skrev. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0