Inte min dag.-

Igåår så var jag på Step/ styrka intervaller. Det var grymt kul !

Jag håller på att köra med mopeden, skulle köra tills den stannade för att jag ville se hur långt jag kunde köra på en tank..

Så idag när jag for mot skolan, så när jag kom til viadukten vid badhuset så D O G den (!!!). Så fattade att det var slut bensin i den, var typ mitt i backen, så kunde vända och så fick jag rulla ner med den. Då hade jag sån tur att det var just där, för där finns Tanka. Så kunde tanka där, men det var med kort och jag har aldrig annvänt med det förrut, så gick till en som tankade och frågade hur man gjorde, så han var snäll och visaa det för mej.. Sen när jag skulle fara igen, så startade den inte, så försökte kikka igång den.. Men det gick inte heller... Tillslut blev jag så arg och då var kl 20 över alltså då jag skulle börja. Så ställde upp moppen på stödet och tänkte ringa min syster och fråga om hon kunde skjutsa mej till skolan, samtidigt kikkade jag på den. Då startade den !! Så man måste ha den uppe på stödet för att kunna kikka igång den..

Sen när jag kom hem, så var dörren låst och hade gett min nyckel till TIM så att han kunde låsa när han skulle fara, och han skulle lämna nyckeln ute åt mej.. Men tror ni att han hade gjort det ?! NÄÄE ! För Malin var hemma när han åkte, så han tänkte inte på det..

Så ringde till Katti och frågade om hon var hemma, sen for jag och hämtade nyckeln hos mamma.

SURTSURTSURTSURT

Ska iväg på träning nu , så hoppas att den går bättre iaf !

Kommentarer
Postat av: Elias och Lukas mamma

Att mopeden inte startade på en gång kan att ha och göra med att du körde helt tomt i tanken. Då tar det ett tag innan slangarna fylls igen med bensin och mopeden kan starta.

Hoppas att du får en bättre dag idag. Kram

2010-09-17 @ 11:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0