Grattiis !

G R A T T I S  T I M  1 8  Å R ! ! !

Är hemma fortfarande, skulle till skolan idag egentligen, men när jag började göra mej klar blev jag helt slut, de kallar jag inte frisk. Hostar, har feber och e jätte snuvig.
Har typ sovit till nu, ska gå och lägga mej snart igen.

Ska till Tim och fika där idag, så tror att jag kanske åker dit med hans mamma och hem med hans mormor så jag slipper köra mopped, *hoppas*.. Vill inte köra så jag blir mer sjuk.
Tror inte det blir att vara där så länge.
I helgen har jag försökt plugga till fysiken, men eftersom jag missade den i onsdags och fredags så fattar jag det inte. Jag fattar verkligen ingenting av det, så de lär ju inte alls gå nå bra. KUL !

Imorn måste jag till skolan och prata med alla lärare iaf.
Ska gå och lägga mej nu, och hoppas jag mår bättre när jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0