febrig och hostar

Ligger i sängen och nyser och hostar hela tiden. Sjukt inte kul ! ska se på film, och försöka att kanske sommna om.
Igår när pappa kom hem hade han fixat min hårddisk ! :D så har kunnat tömma datorn liite nu, och har fått tbx allt ja hade på hårddisken oxå, den blev mkt snyggare nu, för han har bytt "skalet" för att strömkabeln var sönder till den andra. Så det blev bra, Tack pappa <3

sommande typ halv 11 igåår, snacka om att vara sliten.
Var även på skolan och tog skolkortet, men det blev inte alls bra, fick sitta oxå ! första gången jag fått göra det, inte najs. Så får skylla på att jag var sjuk på årets skolkort, därför blev det som det blev..

ska gå och koka te, och sedan krypa ner här igen :) tror jag måste gå och hämta ved i regnet oxå, för det är jäligt kallt här hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0