Cirkel

Igåår så gick jag upp kl 6, för tim skulle in till Stan och jobba ihop mina pengar ! . så kom hem vid kl 7, och vi skulle börja kl 10.. Så såg på One Tree Hill tills jag for till skolan, haha..
Hade idrott igår, det var Fresbee och Lacross.. haha var faktiskt grymt kul, men de brukar bli så i min klass ;D

Idag började vi vanlig tid, men fick sluta halv 2 istället för kvaart över 3. För vi hade ingen svenska , skönt ! :D
Hade verkstad idag oxå, det S Ö G ! usch, hatar att svetsa.
Har insett att teknik verkligen inte e rätt linje för mej, eftersom jag inte gillar Matte, Fysik eller något sånt vi har i 2AN  nu, och sen valde jag ju Teknik och Företagande och då e det  i verkstad och så, och det var inte heller min grejj, så det blir 2 tuffa år nu..
Men hoppas att dom går fort iaf. men tror det inte..
Det var Cirkel träning idag, så tränade med Anneli.. Hahah det var nya stationer än förra året, så det var lite segt. Men det blir säkert bättre, får hoppas de iaf !
Jag och Katti funderar om vi ska köra dubbla pass på torsdagar, och sen kanske även börja träna på lördag eller söndag ! Så det blir kanske 5 pass i veckan ?
Denna vecka blir det bara 3 för mej, eftersom jag inte kommer kunna träna i helgen.
Men det blir säkert bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0