16 september 2009

Igentligen, hur ska man veta att man duger åt nån?
Jag menar, de finns folk som säger att man duger, men börjar tro dee, sen kommer nån och säger nåt elakt, och då får man börja om igen.
alla duger ju på sitt sätt, men att veta att man duger för både ut och in sidan, de e svårt.

de finns ju vissa, dom är skit nöjd med hur dom ser ut och allt, men dom är inte nöjd med den dom är på insidan, hur gör dom då? dom har självförtroendet för att kunna våga gå frammåt, men att ändras inom sej, de e inte lika lätt som de låter.
och de finns ju vissa som inte alls tycker dom ser bra ut, men dom gillar sin insida, om dom inte har självförtroendet hur ska dom då våga visa vem dom är?
att dom jämt blir dömda efter utseendet, de gör de inte lätt för dom heller. och då tror dom att dom inte duger för den dom är, men igentligen så gör dom ju de.
alla är bra på sitt sätt, hur dom än ser ut.

så hur ska man veta att man duger tillräkligt mkt åt nån??..

Där var mina tankar för ett År sen


Kommentarer
Postat av: Elias och Lukas mamma

Du ska veta att du är en otroligt snäll och lugn tjej med ett mycket stort hjärta, som är omtänksam och bryr dig om andra.

Din utsida är lika vacker som din insida och du ska vara stolt över dig själv.

Jag, som mamma, ser med glada ögon hur go du är med dina kusiner. Du klagar aldrig över att Elias vill vara med dig och du ställer upp på honom och busar med honom när han vill.



Om man duger eller inte duger för någon ska man försöka att inte tänka på. Om dom andra inte vill inse hur vacker ens in och utsida är, så är det DOM som har gått miste om en underbar person och en toppenvän.

Här kommer en stor kram till en toppen tjej. Jag älskar dig för den DU är!!!

2010-09-17 @ 11:45:34
Postat av: Elias och Lukas mamma

Min mamma och jag pratade om dig och då sa hon: Sara är så otroligt vacker!



Kom ihåg det!

2010-09-17 @ 11:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0