14 septmber

Hade sovmorron till kl 12 idag, skönt !
Sen hade vi Konstruktion till 20 över 3.. Gillar inte att dom laggt 2 av dom lektionerna brevid varann.. Sjukt sega. hahaha  men vi blev indelade i grupp och så skulle vi göra en uppgift på en timme sen redovisa den.

Efter skolan så åkte jag hem, sen följdev jag med Tim till hans mamma. Så åkte jag hem och fick stressa som tusan, för kom hem kl 5, och då skulle jag äta och byta om sen fara 10 över 5 igen. Det var Core idag, men det var inte lika jobbigt som sist.. och det gick mkt fortare oxå !

Har varit och hämtat mina kläder och min kudde hos Helena, dom har varit där sen LK , så har varit liiiite seg. ahah. Men har fått tbx min Favoritkudde nu iaf ! :D <3
Nu väntas flickorna för att vi ska se IDOL tsm.. Najjs :)

See Yaaah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0