stugaan

Igår efter skolan så kom mamma och hämtade mejj, sen for vi och handlade och sånt. Sedan hem för att packa klart, för att sedan fara iväg med husbilen upp till stugan ! Tim ville följa så han  e oxå med.
Det tog ett tag att köra upp, för husbilen hade sommardäck, men vi kom fram tillslut ;D  Så när vi ska hem, blir det att åka lastbil, sköönt :)
Gosan fick ju vara lös i husbilen, vilket hon gillar.. Men hon sitter mest på pappa, haha men sen flög hon till Tim och bara sket sen flög till pappa igen, hon gjorde så två gånger, så tim blev lite less. hahah
När vi kom fram så fick vi fika hos mormor och morfar, sen tog jag och tim våra saker och packade upp i "hotellet".
Gick och la oss vid typ 11, då läste vi litte körkorts teori, och eftersom jag läser högt för han, så lär jag mejj oxå tills jag ska ha körkortet :)

Idag har det inte hänt så mkt än så länge, har suttit och pratade med mormor och hennes "vänninor" hah. Målade naglarna då, med graffiti nagellacket, och dom blev typ helt imponerad av det, och mormors syster undrade om man kunde annväända sånt även fast man var så mkt äldre, hahha
Vi ska bjuda mormor och morfar på middag i stugan idag, sen på kvällen får jag se vad som händer, om vi kanske ska basta eller något annat skoj.
Jag vet iaf att vi ska elda i offerplatsen, elda upp allt ris och skit som dom samlat ihop, så det blir en storbrasa !
Nä nu ska jag gå upp till "hotellet" igen, =)

Chaaiio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0