smygarn

Tim har ju vart i piteå och då igår så frågade han om han kunde komma kl 6 imorse, och snäll som jag är så fick han göra det. Men ville inte vakna när han skulle komma eftersom jag hade sovmorgon. Så la ut en nyckel åt han, och sen när han kommer, vad tror in inte att han gjorde ?!
Han tände lampan och "ropade" Sara !! så vaknade ju, och sedan har jag inte sovit nästan något sen det.. Så det lär vell bli en tidig kväll idag.
Tänkte fara och träna på step in , men har blivit mer förkyld nu :( så tror inte det e så bra...
Så får se vad jag ska göra idag dåå, händer nog inte så mkt på skolan, förutom att jag har ett SEGT hål, och ska bara på en föreläsning sen :S

Men nu ska vi fara och hämta Becka och fara till skolan ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0