Slut på veckan

For ju på festen igår. Det var jätte good mat haha! Kände ju inte alls så många där, förutom tims släkt och så. Men min gamla lärare var där, så pratade litte med henne :)
Sen var det även 2 st som bor på mitt kvarter som var där , haha! Jag och tim blev skutsad till sävast av 2 pojkar, vet inte vilka dom var.. sen tog de ju ett tag innan jag iaf somnade, för Tim gormade på litte grann.. hahah ;D

Men vaknade först nån gång men vet inte när det var, då somnade jag om och vaknade vid 11 istället. Då  åt vi lunch sen såg på en film efter det for vi till mej :)
Så har städat i garderoberna som jag har , och damsugit / skurat / damtorkat i mitt rum så nu äre klart !
Sen efter maten gjorde vi Annanaspaj - mummmms !! :D
Och så kom Katti över ett tag, för att jag skulle hjälpa henne med matte, men kommer inte ihåg mkt från B kursen så det gick lite som det gick,.. ;D
Hhaha ska nog gå och duscha nu, och sedan se en film =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0