rasmyran-

Igår åkte vi ju iväg med husbilen, vi hamnade ändå borta i rasmyran.. Hos niklas :=)
Tim följde ju med,. rätt så ovanligt ;D eller ?!?!
Vi grillade och sen blev det pokerlir.. Killarna åkte ut först så jag och mamma var kvar i finalen, men blev så less så satsade allt hela tiden.. Så tillslut var det över :D
Jag och tim såg saw 6, men fattade typ ingenitng eftersom jag inte sett dom andra !
såg bara halva sen somnade vi, och tydligen så petade tim i mej , och då fick jag typ vet inte vad. Så satte mej tydligen upp såg helt förvirrad ut och tände lampan och sedan släckte och la mej och fortsatte sov.. Men de har jag då inget minne av hahah !!

Vi kom hem vid 2 kanske de var, så har städat och jag och pappa har fixat dit sängben på min säng,                    Ä N T L I G E N... Nu blire bättre att soova, kanske =)
Gick till Katti och speöade x-box sen, haha det var länge sen ;) Och det måste göras om snart oxå.. !

Har litte bilder från i fredags då jag var och bastade hos katti, men dom kommer inte upp nu, för har inte tömmt kameran eller något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0