prov plugg prov

Igår åkte jag hem på lunchen, då väckte jag tim. Sen for jag och hanlade mat från max till oss för hans mamma bjöd oss på det, Tack ! Efterskolan åkte vi till affären och handlade saker till en Minaskaka som tim tjatat om sen vi var i stugan. Så nu fick han äntligen sin kaka, men vet inte om den var god, för har inte smakat den ! men alla andra säger att den var mkt god.. :)

 
Idag var det en dag då jag inte alls ville gå upp, var så sjukt trött ! O.o
Men iaf tog mej upp, for till skolan. Gjorde ett fysikprov, gick vell så där.. Men tror jag klarade det iaf ! hah
På engelskan vare chill lektion, några skulle redovisa en lite låtar och sen såg vi på film.
Asså satan så mkt det blåser ute ! Inte så najjs.
Nu ska jag börja göra litte läxor som ska in imorn,

HEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0