ojojoj

Igår kom vi ju hem från stugan, vid halv 10 :) det var rätt skönt att åka lastbil igen , hahha!
Somnade till pajala, sen var jag vaken resten.
Idag hadejag sovmorgon till kl 10 , sedan rullade dagen på. Efter skolan så åkte jag Becka Katti och Lisa till step in och tränade där, eftersom de e gröna veckan ( gratis vecka ) så då får man vell passa på :)
Vi tränade i 2 timmar, så lite träningsverk imorn kanske ? =)
Åt middag och duschade, sedan iväg till Becka och ritade lite olika lyktor, så nu ere bara att börja tillverka dom oxå !

Imorn börjar jag ju vanlig tid, sen har jag hål i 2 timmar och 20 min.. mindre kul och sedan konstruktion i 3 timmar.. ännu mindre kul.. men sedan iväg till F a r m e n !! :D
Det är Kick-off för alla nya UF:are, så vi ska vara där från 16 till 20 :) det blir säkert roligt haha =)

Håller på att frysa ihjäl , så ska nog gå och lägga mejj nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0