Najjs

Har nyss kommit hem från en bastu/sång kväll hos Katten! :)
Vart riktigt roligt, och alla lär nog vara Hesa imorn.. ;) HAHAH
När jag var där fick jag ett "skummt" sms, det stod :
Hej :) är du en kvinna/tjej med söta fötter? Kan du sparka högt ? mvh Jesper
hahahahah jag bah WTF ?! HAH
men han hade skickat fel, som najjs var ;)

Skulle ju igentligen åkt iväg med husbilen idag, men mamma och pappa skulle börja städa på vinden, så åker imorn istället :) Blir sista svängen för iår, för sen ska den upp till stugan och  gå i Ide..
Vi vet fortfarande inte vars vi ska åka, men kanske blir storforsen =)
Ska vell gå och lägga mejj nue, och sen får jag se om tim kommer inatt eller inte, lär ju vakna isf.
När han sover hära, så brukar jag alltid gå och lägga mej typ innan han, för han e så spelnördig, men det jobbgia är att allti när han går och lägger sej, så väcker han mejj även fast han inte ska det, men då kommer han på något han ska säga eller  nåt..

Mamma har bakat bröd hela veckan, men idag blev det äntligen bröd jag gillar !  :D gillar inte bröd med mkt frön i eller på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0