Kick off ;D

Började en lektion i skolan, sedan for jag till Katti och hjälpte henne med NK.. Sen tillbax till skolan för konstruktion, som jag förövrigt Hatar Vi fick tillbax vårat prov, och kan säga e jävligt glad att jag fick G på det, usch och bläää !!

Vid 4 så åkte ju UF:arna iväg till Farmen. Men tyckte det var lite segt och såå, och eftersom vi inte ens har börjat med affärsplanen än så kunde vi typ inte göra så mkt dära så de blev bara att sitta och lyssna på dom företagen som har gjort den och även på litte annat folkt, som berättat om företag och så.
Vi har ju bara en 50 poängs kurs, alltså bara en och en halv timme i veckan, Så man hinner inte så mkt på lektionerna :(
Näe nu ska jag se klart på tv:n , sen lägga mejj och läsa eller lite eller något sånt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0