Hhahahähää

Asså i onsdags på idrotten , !
Vi spelade volleyboll , jag skulle springa och ta emot den.. Jag håller händerna högt uppe och sen känner jag bågot i mitt annsikte  * SMASCH*... Så fick den rakt i  annsiktet , och mitt lag och motståndarna vek sej av skratt.. HAHAHA kul att jag kan glädja någon ..;D 

Har inte skrivit på några dagar för har inte haft någiot att skriva :D
Igår kväll for jag till Becka för att plugga lite matte, men blev inte så mkt gjort av det ! men gott fika fick vi iaf :)
efter det åkte jag till Tim, och sov där. 
Och eftersom jag är sååå snäll så hade jag köpt en parfym åt han för hans har tagit slut.. Så la den på hans kudde när jag gick och la mejj. Glad blev han då iaf :) :)

Idag hare inte varit mkt alls, ikväll ska jag och se S A W  7 i 3D :)  haah, blir nog as najjs ! Men har aldirg sett något i 3D förut, så hähähä ^^
Nu väntar jag på att Lotte ska komma och hämta mejj, :)

  

 Vars försvann snön ?? :( :( :( :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0