Fix you

Igåår så gjorde jag inte så himmla mkt, fick sluta tidigare från psykologin men jag och becka var snälla och väntade på Helena 1 timme för att åka buss med henne.. :)
Pluggade psykologi senare på kvällen liite, och såg även paranormal activity. Konstig film haha !
Började vanlig tid idag, men åkte hem sedan eftersom jag hade hål till kl 12 =)
Har inte hänt så mkt annat idag, var Tema dag på skolan efter 12.
Har nu suttit med Tim och läst körtkortsteori, går bra de här !
Måste börja köra nu oxå, så attt jag kan ta körkortet när jag fyller 18 hhii ;D
Men det e ju bara körningen jag måste lära mej, eftersom jag redan läser teorin... :b
Nu ska jag snart äta , och ikväll blire DH ! och ska även plugga i pskyologin och läsa teori med tim när han kommer tbx..
Har just nu fastnat på låten "fix you" , grymt bra :)

Chhoooooooooooooosabn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0