airplanes

Har inte skrivit på några dagar nu, men har inte haft någon dator !
I torsdags så åkte jag och några flickor till björknässkolan för att ESMK09 hade sång kväll :)
Helena var svin duktig och hade även gjort en egen låt som hon spelade =)
I går så vare ju skolan som vanligt, efter den så kom tims familj och hämtade mejj och så for vi iväg till Sävast.
Åt god mat osv, sen så kom mamma och pappa för att lämna en sak till mej, då följde jag och Tim med dom till G-stad till min morbror :) Vi kom tillbaka till sävast 10 i 12, så vi var där ganska länge ! haha
Jag och Tim prövade "i-pad" som pappa hade lånat hem, satan så stor den är ! men fattar inte vad man ska ha den till, så hade då inte velat ha någon även om jag fick en haha.

Idag fyller Erik 50 år ! så ska och fira han ikväll ( hoppas jag, beror på tim.. )

Borde börja städa i mitt rum , för man kommer inte in, mina garderober har lixom sprängts ser det ut som, hehehhe ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0