Snöööö

Glömmde min mobil hemma som jag skulle ha med mej... Den jag har slutar typ funka hela tiden, sjukt jobbigt. Och börjar bli väldigt less på touch nu oxå !
När vi kom fram var det helt vitt och fint!!  Det är typ 25 cm snö ute, det e najjs =)
Just nu är det 10 minus ute, och vi ska försöka starta jeepen för jag och malin vill ut och köra lite grann.. Hahahah
Hoppas den startar snart :)
Har inte alls sovit så bra inatt, har fått ligga i skarven mellan två sängar, för tim tog så stor plats.... Så har lite ont i ryggen nu, men det kanske går över på ett tag hoppas jag.
Ikväll blir det middag här hos mormor och morfar, 3´rätters middag blir det, mums !
Sen vet ´jag inte vad som händer och sker, tar det´som det kommer. :)

Ska försöka lägga in lite bilder sen,  med får se hur det blir med det, eftersom jag inte har någon dator med mejj..
Ska dra nu, ut i snön :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0