Luciaa Luciaa

När mamma ringde imornse och jag svarade var det första hon sa : du låter förjävlig..
haha tack mamma <3, men det kunde jag hålla med om, för hade anbolut ingen röst alls , jobbigt jobbigt.
Så behövde inte fara på första lektionen med sedan hade jag prov i äckel konstruktion. Prov helvetet tog
 2 timmar och 40 min att göra !!! och då gav jag upp, var helt sjut i min skalle för att jag var sjuk, så lämnade in provet och nu är det vell bara att hoppas på det bästa.. Och det var bara 5 frågor !!!?!?!?!  USCH OCH BLÄÄ.

Efter jag var klar med provet väntade jag på att Katti skulle sluta och så åkte vi till Dollar store och köpte glitter.
När jag kom hem snabbstädade jag mitt rum ( bäddade sängen..) och sedan väntade in alla flickor. :)
Vi har övat ( haft genrep) inför imorn då vi ska vara Lucia Tåg , det kommer gå bra detta !
Men det var väligt jobbigt att sjunga pga min hals och att jag e så täpt i näsan.. Men gjorde mitt bästa och det ska jag göra imorn oxå ! :)

Nu ska jag lägga mejj, så att jag är piggare till imorn  Godnatt :D

Lycka Till Imorgon Tim :*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0