less

Sitter i Malin rum och är lite sällskap till henne när hon håller på att städa...
Men tänkte typ kila ner i mitt rum och kanske läsa i engelska boken eller något sånt ;S

Både igår och idag har jag varit hos becka och hållit på med affärsplanen.. sjukt tråkigt att skriva ! men nu e den klar iaf, brabra..
Idag har jag även städat i mitt rum och tänkte byta gardin stång oxå, men den var typ för kort :S hade tydligen jätte brett fönster, itne bra! så får fixa det någon annan gång.

Har inte skrivit på några dagar nu, men har inte haft internet och allt har bara varit segt.




Nu börjar jag bli less, jag vill inge mer och jag tänker inte försöka heller. Nu får det bli som det blir, jag vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0