Kallt vare här !

När vi åkte hem från stugan så blir även "Rocky" hemkörd.. Så nu är Malin glad ;D
Det var snö här hemma oxå.. :D hihihih
Igår så var vi lediga , eller "lediga" beror på vad man vill kalla det ;) Åkte och tränade på kvällen, typ första gången på 4 veckor eftersom jag varit sjuk. !
Igår så körde jag även första gången på väg, och även första gången med mamma. det gick nog ganska bra, men behöver träna mer på hur växlarna sitter.
Idag började jag vanlig tid, och det var faktiskt inte så farligt att gå upp. förutom att jag hade hellre velat ligga kvar i den varma sängen än att gå ut i kylan..
På håltimmen åkte jag hem med Becka, och vi fortsatte på våra lykor. hähä. Efter skolan förljde katt och becka med mej på stan för skulle köra ett nagellack. då sprang vi sen till bussen´, men den blev full. borde man inte skicka en jäkla E X T R A B U S S då ??!!?!? men det gjorde dom då inte, så vi fick stå och vänta på nästa buss i en halvtimme, surt..

Nu ska jag äta, måla naglarna sedan åka till becka igen och fortsätta med dom och sen ut och övningsköra mest troligen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0