Just a dream

Imorse när jag hade klätt på mej och så , hör jag hur Tims mobil ringer. Så gick och väckte han, vilket var bra att jag gjorde ! Så nu är han på intensiv kurs i arjeplog. :) Hoppas att det kommer gå bra för han och det tror jag nog =)

Så nu blir det typ tomt i 2 veckor.. mindre kul.
På pedagogiskledarskap satt vi coh lyssnade på någon från riksdagen, Jätte tråkigt.. När jag gick ut därifrån kunde jag lika mkt som innan jag gick in. ingenting fastnade i mitt huvud eftersom det snurrade andra tankar där.
Efter skolan följde jag med Rebecka till Sturegatan 14, där vi har fått ställa ut vårat UF - företag ! Det var ju snällt att vi fick ha våra lyckor dära.

hahahhahahah skolkatalogen har kommit, !
Ikväll blir det att åka iväg på träning, och sedan plugga lite tror jag noog.
Någon dag i veckan ska vi åka till G-Stad för att Sofia har fyllt år, najjs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0