Juliiigt

Igår så var mamma och pappa i Luleå, då hittade dom en dator till mej :D ( fast ska betala den själv..)
Dom köpte även en platt-tv och ett Playstation 3.. :)

Jag och nårgra söta flickor var hos Lisa igår, och övade på julsångerna vi ska sjunga nästa torsdag och lördag ! Det gick nog ganska bra hahah.. ;D Vi fick även med så att Ellen ville vara med, härligt alltså ! Roligare om vi är ett längre tåg än och då kan vi även sjunga högre :) :) vilket e nog bra så att dom vi ska lussa för hör oss..

Vaknade vid 10 idag, så har städat och damsugit / skurat klart i mitt rum nu och såå, Mamma hängde även upp julgardiner i mitt rum igår! mysigt :) nu väntas bara julstjärnan som jag ska ha. Sen ska jag inte ha några andra julsaker..

snart kommer nog Tim, det blir kul att träffa han igen efter så länge :)

Nu ska jag pilla vidare på datorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0