Frost

Varför är det så jäkla kallt här inne !?!?!
Mina händer har typ fryst sönder, ;s.
Började med I-val idag på skolan, inte så jätte kul men ! Sen hade jag hål 2 timmar ( som vanligt. Suck)
Sedan hade vi svenska, då skulle vi hålla ett tal, och jag började haha ! Berättade om semstern.. Gick vell ganska bra.
Fick VG på psykologi provet oxå, det var lite oväntat ! :)
Nu ska jag snart äta, sen ska jag och Rebecka fara och Soola. Det blir skönt tror jag noog, hihih då blir man varm igen ;D

Har fysik prov imorn, så ska plugga vidare på det senare oxå... Tror inte jag hinner träna idag, så får ta igen det nästa vecka, då har jag nog inga prov vad jag vet iaf :)
Ska kanske städa mitt rum oxå , får se om jag ids med det, det är bara kläder iosf men ändå.. !

Gosan har blivit knäpp. Jag och Tim har ju gjort ett litet "hus" åt henne, nu är hon där inne hela tiden och om man går förbi hoppar hon typ ut och fräser, knasig pippi ! Hon måste lära sej att man inte släpper ägg från pinnen oxå, men det verkar hon inte ha fattat än, att dom går sönder om man gör så..

Kommentarer
Postat av: malinnn

Hahah ellelr ;) ?

2010-11-19 @ 14:35:44
URL: http://maliinjjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0